-
På besøk hos mommo og moffa
I helgen var vi så heldige å ha barnevakt, da mamma og pappa gjerne ville ha Ellie i helgen. Det er jo gull verdt for oss, og vi takket selvfølgelig ja takk til dette 😁 Er jo veldig hyggelig for Ellie å bli kjent med «mommo» og «moffa». Jeg kjørte henne ned på torsdag, og… Les innlegget
-
Strek i regningen
Idag skulle Ellie på avlastning igjen, og jeg hadde sett frem til en hel kveld og natt uten bekymringer. Det er rart hvordan man kan glede seg til at barnet sitt skal bort, når man elsker henne over alt på jord. Men de pusterommene gjør at jeg har mer energi til henne ellers. Merker faktisk… Les innlegget
-
Helgetur til Nevlunghavn
Vi var så heldige som ble invitert til Nevlunghavn av familien til samboeren. Dit dro vi på fredag, sammen med flere i familien. Vi kjørte til Strömstad og tok båten over til Sandefjord. Der traff Ellie maskoten Fjordi, som var en hummer. Trodde ikke hun skulle bry seg så mye om den, men hun var… Les innlegget
-
Avlastning i kveld
Idag er frøkna på avlastning frem til imorgen tidlig. Fortsatt spent på hvordan det går, for sist våknet hun flere ganger (som vanlig), men ville ikke sove igjen etter kl 03.30. Så vi får håpe hun sover litt lenger enn det. Er jo barnehagen imorgen, og det blir lenge å gå uten å sove fra… Les innlegget
-
Kos på stranda på Bygdøy
Idag har Ellie og jeg vært på stranda på Bygdøy med bestevenninna mi, Kine. Vi har kost oss masse, og det gikk overraskende greit med frøkna. De dagene er gull verdt! ❤ Vi badet alle mann, og null sutring under hele strand oppholdet. Det skal sies at hun må aktiviseres hele tiden, men dette gjelder… Les innlegget
-
Regnværsdag
Idag har det vært litt ustabilt vær med regn, så vi har gjort mye inne idag. Det vil si, jeg har gjort mye hjemme og Ellie har holdt meg med selskap 😁 Husarbeid er alltid kjedelig – men det er som balsam for sjelen etterpå. Den verste følelsen er når man vet det er mye… Les innlegget
-
Ferietid
Denne uken har jeg ferie, men har ikke lagt planer ettersom formen ikke har vært helt på topp (hoster fortsatt). Men vi har hatt to veldig fine dager egentlig, og selv om jeg har vært alene med Ellie, så har jeg forsøkt å gjøre dagen best mulig. Igår våknet hun 3.30, og regnet med det… Les innlegget
-
Vi har hatt en FRIHELG!!
Ja, du leste riktig! Ellie har vært på avlastning fra fredag til idag. Det har gått veldig bra, og jeg fikk endelig kjenne på følelsen av å kunne gjøre hva vi ville. Det er over 2 år siden sist. Det er altfor lenge siden med andre ord. Ellie har vært på tusenfryd for første gang… Les innlegget
-
Halleluja!!
Ellie har vært på avlastning denne uka. Det ble på dagtid mandag, samt overnatting til tirsdag. Vi hentet henne tirsdag kl 14.30. Jeg var 99% sikker på at vi måtte ligge på «vakt» for å vente på at telefonen skulle ringe. Det gikk jo så dårlig sist, og med tanke på hvor avhengig hun har… Les innlegget
-
Har forsøkt meg på et dikt
Du kom til verden så liten som få, men hjertet vårt var det ikke vanskelig å nå. Da du smilte til meg for aller første gang, så smeltet jeg fullstendig, og følte umiddelbart en trang. En trang til å se deg glad og til å beskytte deg, og det skulle ingen i verden få nekte meg.… Les innlegget