Ukategorisert
-
Noen ganger må man kjenne sine begrensninger
I går var vi på ansvarsgruppemøte for Ellie sammen med representanter fra Frambu, PPT, barnehagen, fysioterapaut, adferdsteamet, avlastningsteam, fastlegen, helsesøster, barnerehabiliteringen fra A-hus og bestillerkontoret. Kjempe fint at så mange hadde muligheten til å delta! Da får vi laget en plan etterhvert om hva vi kan gjøre for å «forenkle» livet til Ellie (og til… Continue reading
-
Ellie
Jeg har gått mange runder med meg selv før jeg endelig bestemte meg for å blogge om diagnosen datteren vår nylig fikk. Ellie ble født 20 mai 2016, og hun startet livet litt tøft med 2 uker på intensiv avdelingen på Ullevål. Heldigvis gikk ting seg til, og vi fikk reise hjem. Det var mye… Continue reading